Till dej min vän!

De här är till min bästavän Alexandra:
Snälla gumman, jag har inte gjort dej någonting. Jag fattar inte varför du är sur? Vill bara att allt ska vara som föruut! Alla minnen vi har, Äpplerna, Den dagen med Seppe, Rudan, Donken i Alvsjö, Filmkvällen med Robin! Gumman jag vill ha mer minnen med dej! vill inte att de bara slutar här, jag förstår att du blir sur ibland men de är vanligt! alla blir de, men du är och kommer alltid att vara underbar i mina ögon! Om jag skulle sagt de där skulle jag aldrig säga dagen före att du va den bästa! jag litar på dej till 100%! snälla Alexandra! bli min vän igen! Och sluta sprid massa falska ryckten! jag älskar dej! I 3 år nu har vi varit vänner men ändå inte hållt kontakten så jätte bra men vi har ändå varit vänner. Du fanns alltid för mej när jag behövde dej! Jag kommer alltid att finnas för dej gmn vad som än händer! kommer älskar dej till dagen jag slutar andas! snälla jag vill vekligen vara din vän! Jag har blivit sur på dej flera gånger tex när du strula med min pojkvän, men vi båda kom fram till att han va skit! Alla tycker vi är så lika, fattar bara inte varför du är sur på mej? De ända jag vill är att vi ska bli vänner igen. Jag RonJIa molander älskar dej Alexandrish Stöm mest!!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra <3

Förlåt gumman! Jag älskar dej oxå tills dagen jag dör!! Kommer till dej kl halv 5! <3

2010-08-23 @ 17:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0