Bästavän!:)<3

1. Vad heter hon? Linda Patricia Johansson
2. Hur gammal är hon? 13
3. När träffades ni sist? Länge sen!
4. Vad har hon för hårfärg? Mellan blond
5. Brukar hon färga håret? Nej
6. Vilka färger har hon haft? Blont :S
7. Vad har hon för parfym? Inte vet jag!
8. Är hon galen? Jaaa, fast inte lika galen som jag xD
9. Vad är erat bästa minne? Det är svårt att välja ett! Men typ när jag skärde upp hennes hand<3
10. Har ni många minnen ihop? Om vi har :O
11. Var bor hon? Hagsätra och högdalen!
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej inte än xD
13. Är du avundsjuk på henne? Haha nej elr ibland kanske :D
14. När träffades ni första gången? För lite över ett år sen :D
15. Hur träffades ni? Hon flyttade till samma gård som jag:D
16. Vad går hon i för sporter? Inga xD
17. Vad kan hon göra på helgerna? Vara med mej, andra och vara på landet :S
18. Göra efter skolan ? Vara med mej elr hos sin mamma :D
19. Har ni pussats? haha nee!
20. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Hehe inte fan vet jag xD
21. Har hon fräknar? Ja som fan xD de är jätte gulligt <3
22. Har ni kollat på film någon gång? Ja, mest skräckfilmer.
23. Har ni bråkat någon gång? För många gånger, men de blir bra sen:D
24. Har ni sovit i samma säng? Ja, många gånger!
25. Har ni skrattat tills ni gråtit? De har vi väll :P
26. Har du sett hon gråta? Ja tror det :S
27. Vad gjorde du då? Vet inte
28. Har du sett henne vara riktigt arg? Aa xD
29. Hon sett dig gråta? Ja tror det!
30. Vad ska ni göra i sommar? Vi ska ha kul helt enkelt!
31. Har hon svikit dig någon gång? Ja Men de är lung, har svikit henne några gånger också :S
32. Vad skulle du göra om denna personen dog? Som om jag ens vill tänka tanken!
33. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Det både hoppas och tror jag faktiskt.
34. Älskar du henne? ja <3
35. Vad är det bästa med henne? deäe mycke!
36. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? att vi träffas mer!
37. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? Ja fan :O
38. Vad brukar hon ha på sig? Jeans och linne :D
39. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Ja :D


Älskar dej! :)<3

Kommentarer
Postat av: Patricia <3

Mupp bild ! <3 älskar dig bästa vän :D <3

2010-07-09 @ 20:39:57
Postat av: sara

bästa vänner är bäst :)

2010-07-09 @ 21:32:01
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad mysig bild:)

2010-07-09 @ 21:37:52
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0